Sponsorloop
Prioriteit:
Normaal
Omschrijving:

Vrijdag 24 maart sluiten we ‘Water’ af met een sponsorloop. De opbrengst gaat naar Geert Meijer. Geert is de vader van Eliza en Annabelle, oud-leerlingen van Camelot. Geert is ook altijd zeer betrokken geweest bij school. In mei heeft hij een hersenstaminfarct gehad met als gevolg het locked-in-syndroom. Hierbij is de patiënt niet of nauwelijks in staat het lichaam te bewegen, terwijl het bewustzijn volledig aanwezig is. Deze persoon zit 'opgesloten' in zijn eigen lichaam. Hij is zich bewust van zijn omgeving, maar kan zich niet, of nauwelijks bewegen of communiceren door een volledige verlamming. Dankzij revalidatie is Geert enigszins hersteld, maar in huis moeten veel aanpassingen worden gedaan. Voor dit doel is een crowdfunding gestart en wij willen uit respect voor al het goede dat Geert voor ons heeft gedaan ons steentje bijdragen.

Aangemaakt door Jeannette Nieborg Op maandag 20 maart 2017