Jaarafsluiting

Uitnodiging voor de jaarafsluiting

Het einde van het schooljaar nadert snel. Dit gaat elk jaar gepaard met de nodige momenten van afscheid en bedankjes.
Ook dit jaar hebben wij natuurlijk een afscheids- en bedankochtend georganiseerd waarvoor we u allen graag uitnodigen op

woensdag 20 juli 2016

Bedankochtend (9.45 uur)

Graag willen wij iedereen bedanken die zich dit jaar op een of andere manier hebben ingezet voor de school.
Op woensdag staat om 9.45 uur voor alle betrokken hulpouders, opa’s en oma’s en vrijwilligers koffie, thee en iets lekkers klaar in de Ridderzaal.
Wij hopen op een grote opkomst. Aansluitend kunt u ook het afscheid van groep 8 bijwonen waarna we gezamenlijk het jaar afsluiten.

Afscheid groep 8 (10.30 uur)

Zoals we gewend zijn wordt het een feestelijke ochtend.
De afscheidsviering voor groep 8 begint om 10.30 uur en zal plaatsvinden op het schoolplein van de bovenbouw.

Elke groep verzorgt een prachtig optreden waarvan iedereen kan genieten.

Hierbij nodigen we alle ouders uit om bij dit speciale moment aanwezig te zijn.

Natuurlijk zijn ook opa’s en oma’s en andere betrokkenen van harte welkom.

Tot woensdag 20 juli
Team Camelot